Известие

Collapse
No announcement yet.

2.4 жтд изгасна в движение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 2.4 жтд изгасна в движение

    Здравейте, моята колица пак ме изправя пред дилема!
    Мотора е 136 к.с. и вчера угасна в движение. Усетих как ритна и като погледнах таблото чека светеше и колата беше угаснала. След кратък престой на пътя реших да пробвам да запаля и си запали.Прибрах се и я закачих да я видя какво иска и имаше грешки които си ги набива от време на време за егр и дебитомер, една за пренадуване(на нея не и обръщам внимание понеже миналата седмица сменях турбо и грешката е от преди това), нооо както и предполагах имаше грешка за датчик колянов вал P0335-RPM sensor и P1320 че няма синхронизация на валовете. От цялата работа в момента набеждавам последните 2 грешки. Днес минах си взех нов датчик за коляновия вал. Прибрах се и реших да я пробвам да я запаля и да я вкарам на канала за да не я бутам и си запали. Смених го и вече тотално не пали и постоянно набива 1320 грешка.
    Какво да предприема от тук нататък?
    Обмислям вече да свалям кори наред и да свалям ангренажа и да сменям хем него хем датчика на разпределителния вал. Мерих този на разпр. вал и дава съпротивление около 600 ома (600 и малко беше). Датчика на коляновия вал(новия) дава 870-880 ома. Стария мерих - той е на 930 ома(реших, че може да прекъсва нещо и да прави мизерии за това го смених но в крайна сметка може да имам 2 работещи датчика на КВ вече).

  • #2
    Гледай оборотомера докато върти на стартер, пък не пали. Ако показва нещо, търси причината по-скоро във фазовия датчик на разпределителния вал. Ако не показва нищо, прегледай веригата на датчика на КВ до ECU - то.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      За това забравих да пиша.
      На мултиекускан при въртене на стартер премигват оборотите 43-0-39-0 и така различни цифри но не постоянно. Това премигване го дължа може би на кабела за диагностиката и като цяло връзката между еку-то и лаптопа.

      Comment


      • #4
        Гледай оборотомерът на таблото, какво показва.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          При моята при въртенето преди да запали оборотомера не помръдва Незнам при продължително въртене дали ще мръдне
          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
            Здравейте, моята колица пак ме изправя пред дилема!
            Мотора е 136 к.с. и вчера угасна в движение. Усетих как ритна и като погледнах таблото чека светеше и колата беше угаснала. След кратък престой на пътя реших да пробвам да запаля и си запали.Прибрах се и я закачих да я видя какво иска и имаше грешки които си ги набива от време на време за егр и дебитомер, една за пренадуване(на нея не и обръщам внимание понеже миналата седмица сменях турбо и грешката е от преди това), нооо както и предполагах имаше грешка за датчик колянов вал P0335-RPM sensor и P1320 че няма синхронизация на валовете. От цялата работа в момента набеждавам последните 2 грешки. Днес минах си взех нов датчик за коляновия вал. Прибрах се и реших да я пробвам да я запаля и да я вкарам на канала за да не я бутам и си запали. Смених го и вече тотално не пали и постоянно набива 1320 грешка.
            Какво да предприема от тук нататък?
            Обмислям вече да свалям кори наред и да свалям ангренажа и да сменям хем него хем датчика на разпределителния вал. Мерих този на разпр. вал и дава съпротивление около 600 ома (600 и малко беше). Датчика на коляновия вал(новия) дава 870-880 ома. Стария мерих - той е на 930 ома(реших, че може да прекъсва нещо и да прави мизерии за това го смених но в крайна сметка може да имам 2 работещи датчика на КВ вече).
            Едно бързо питане: Като извади старият датчик, имаше ли с него уплътнителен пръстен?
            Ако отговорът на горният въпрос е не, сваляй датчика, изчъгъртай старият О пръстен от отвора в блока и тогава сложи навият датчик, с неговия пръстен. Като легне в отвора, "палецът" за шпилката трябва да опира почти плътно в блока външно.
            Не си играй с фазовият датчик, при положение, че си сменил този на коляновият и тогава е спряла да пали.
            Фазовият с мерене на съпротивление не се хваща. Там номера става с осцилоскоп.

            Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
            При моята при въртенето преди да запали оборотомера не помръдва Незнам при продължително въртене дали ще мръдне
            Мърда, мърда.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #7
              Нямаше о пръстен май стария, но като се замисля и на новия нямаше. Не съм на 100% но така ми се струва, че беше. След работа ще се опитам да пробвам тези неща но сега не е на канала в гаража, а там трудно ще я вкарам, че е под наклон. Ще се мъча от горе

              Comment


              • #8
                Ами имало е о пръстен на стария и новия си има но е доста дебел сякаш но така си идва. Махнах стария премазан и монтирах пак. Ефект никакъв. Стрелка на оборотите не помръдва. Реших да сложа моя стария понеже поне запалва от време на време иии докато стягах тъпото болтче и ушето на датчика за болта се счупи. И така я зарязах и не знам какво да правя. Вече мога отгоре да го сменям тоя датчик.

                Comment


                • #9
                  За момента проблема е решен. Като удавник за сламка си купих датчик колянов вал от морга и за сега пали дай боже да съм решил проблема трайно. Новия от магазина марка FACET не проработи и го върнах.

                  Comment


                  • #10
                    Дано нямаш проблеми вече,колега...

                    Comment


                    • #11
                      Не знам нещо ме бутна да пробвам за последно с ДКВ, че иначе на РВ щях да сваля всички ремъци и 100 неща и да стане тъпо да се окаже не в него проблема
                      Много тъпичко се получи. Уж все гледам нови работи да слагам а накрая не работят, а от морга 15 годишни вършат работа.

                      Comment


                      • #12
                        Еми такива компоненти само Бош, иначе не е сигурно...
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • #13
                          Няма значение толкова марката, то са си полу-консуматив тея датчици при тея коли.

                          Comment


                          • #14
                            Абе как е възможно такова нещо въобще да се случва? Нов датчик да купи човек и да е неработещ? Това е подигравка направо, то запалка да вземеш за 50 ст работи винаги, а това все пак е авто част и то критична, минала качествен контрол произведена 21ви век???
                            '05 166 V6
                            '98 156 2.0 TS ex ...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
                              Абе как е възможно такова нещо въобще да се случва? Нов датчик да купи човек и да е неработещ? Това е подигравка направо, то запалка да вземеш за 50 ст работи винаги, а това все пак е авто част и то критична, минала качествен контрол произведена 21ви век???
                              И аз това се чудя,колега...Сметай кви боклуци продават за колите ни в страната.

                              Comment

                              Working...
                              X